San Mauro Events

Verheug je je ook zo op het zusje van San Mauro?

Aceto Balsamico di Mosto CottoZelf ben ik al weken in een feeststemming. In oktober staan er maar liefst drie introductie evenementen op het programma. Eerst de presentatie voor de Nederlandse gastronomie, waarbij zes topchefs de gerechten die ze met mijn balsamico hebben gemaakt laten proeven aan hun collega’s. Verder een Masterclass balsamico proeven voor de pers en dan natuurlijk het Italiaanse feest op zondag 13 oktober.

Zojuist heb ik daarvoor de muziek doorgesproken met de band, want mijn favoriete nummer ‘Tu vuò fa’ l’americano’ mag absoluut niet ontbreken in het repertoire. Later deze week spreek ik sterrenchef Alain Alders die zijn creatieve brein laat gaan over de San Mauro Aceto Balsamico di Mosto Cotto gerechtjes en verder ben ik nog in gesprek met een wijnproducent over een bruisend aperitief. Aan spannende activiteiten geen gebrek bij San Mauro Event Planning.

 

Leave a Reply

